reklama > regulaminDzisiaj jest 27-4-2024 godzina 0:30:14

regulamin

REGULAMIN
Regulamin:

§1. Rejestracja i postanowienia wstępne

1. Rejestracja w systemie "Polskie Reklamy" jest darmowa i całkowicie dobrowolna.
2. W systemie "Polskie Centrum Reklamy" może się zarejestrować każdy, kto ukończył 16 rok życia.
3. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto w systemie "Polskie Reklamy".
4. Z jednego komputera może być zarejestrowane tylko jedno konto.
5. Przy rejestracji w systemie "Polskie Centrum Reklamy" należy podawać jedynie prawdziwe dane osobowe; użytkownicy, którzy podadzą nieprawidłowe dane zostaną usunięci z systemu.

§2. Zarobki i wypłata zgromadzonych pieniędzy

1. Uczestnicy systemu "Polskie Reklamy" otrzymują wynagrodzenie za:
- czytanie e-maili reklamowych i wykonywanie zadań w nich zawartych
- klikanie w płatne linki i bannery, jak i pozostanie na stronie zlecającego reklamę przez określony czas
- zapisywanie się do innych systemów, w których uczestnictwo jest bezpłatne
- uczestnictwo w konkursach organizowanych przez system "Polskie Centrum Reklamy"
- polecane systemu "Polskie Reklamy" znajomym
- wygrane w loteriach.
2. Uczestnik może zażądać wypłaty, gdy suma zarobków na jego koncie przekroczy 30 zł
3. Aby zażądać wypłaty pieniędzy należy po zalogowaniu się do systemu "Polskie Centrum Reklamy" odwiedzić dział "Zarobiłeś" gdzie opisano dalszy tryb postępowania.
4. Do zażądania wypłaty służy wyłącznie odpowiedni przycisk, który uaktywni się po uzbieraniu przez uczestnika systemu odpowiedniej kwoty pieniędzy pozwalającej na dokonanie wypłaty.
5. Wypłaty są dokonywane na konta w polskich bankach, przekazem pocztowym (po odjęciu kosztów) lub na konto E-Gold (w przypadku dostępności środków)
6. Zarobione fundusze można wydać również na reklamę w systemie "Polskie Centrum Reklamy"

§3. Usunięcie z systemu "Polskie Reklamy"

1. Usunięcie uczestnika z systemu następuje, gdy:
- uczestnik sam zrezygnuje z dalszego uczestnictwa w systemie
- uczestnik systemu nie wykonuje zadań opisanych w §2.1
- uczestnik systemu nie klikną w żaden płatny link w płatnych emailach w ciągu 14 dni.
- wykorzystuje spam do reklamy systemu
- posiada więcej niż jedno konto w systemie
- podał nieprawdziwe lub niepełne dane osobowe
- zachodzi podejrzenie próby oszukania systemu lub innych jego uczestników
- naruszenie dobrego imienia systemu "Polskie Reklamy"
- posiada przepełnioną skrzynkę pocztową lub używa autoodpowiedzi co blokuje nasz system.
2. Usunięty uczestnik systemu traci wszelkie prawa i dochody.

§4. Potrącenia.

1. Z konta uczestnika systemu zostaną potrącone pieniądze gdy:
- dokonał oszustwa przy płatnych zapisach (w kwocie ustalanej każdorazowo)
- klikną w link testowy wysłany w płatnym emailu mającym na celu zweryfikowanie zapoznania się z ofertą reklamodawcy. Takie linki każdorazowo są dokładnie opisane co nie pozostawia wątpliwości, iż jest to link testowy. Przypominamy, że płacimy za CZYTANIE emaili a nie samo klikanie w linki. (w kwocie ustalanej każdorazowo)

2. Potrącenie jest nieodwołalne.

§5. Reklamodawcy

1. Nie reklamujemy stron niezgodnych z międzynarodowym prawem a w szczególności o treściach nawołujących do nienawiści lub pornograficznych.

2. Nie reklamujemy stron zawierających jakiekolwiek dialery, trojany lub wirusy.

3. Reklama strony na której, w czasie emisji zostaną wykryte dialery, trojany lub wirusy zostanie niezwłocznie wstrzymana do czasu usunięcia tych elementów z reklamowanej strony.

4. Nie zwracamy pieniędzy za kampanie reklamowe niezrealizowane z winy reklamodawcy patrz pkt. §5.3

5. Reklamodawca może otrzymać pełny zwrot pieniędzy za niezrealizowane kampanie reklamowe gdy wina za brak realizacji kampanii leży po stronie systemu Polskie Centrum Reklamy.

§6. Postanowienia końcowe

1. Zapisując się do systemu "Polskie Reklamy" akceptujesz warunki zawarte w tym Regulaminie jak i Politykę Prywatności systemu.
2. Administrator systemu może dokonać zmian w tym Regulaminie, jaki i w Polityce Prywatności w dowolnym momencie bez powiadomienia o tym uczestników.
3. Aktualna wersja Regulaminu i Polityki Prywatności jest zawsze dostępna na stronach systemu "Polskie Centrum Reklamy".
4. Jeżeli uczestnik systemu nie zgadza się ze zmianami zawartymi w Regulaminie lub Polityce Prywatności może w ciągu 14 dni od dokonanych zmian zrezygnować z uczestnictwa w systemie; w przeciwnym razie przyjmuje się, że uczestnik systemu zaakceptował zmiany zawarte w Regulaminie lub Polityce Prywatności systemu "Polskie Reklamy"